Скринька розвиваючих ігор




РОЗВИваємо
ТВОРЧе МИСЛЕННя


Завдання 1

Склади якомога більший список речей, які є важкими, твердими і білими (характеристики можна змінювати). Спробуй придумати якомога більше відповідей.

Завдання 2
Придумай якомога більше слів, близьких за значенням до слова ТВЕРДИЙ.
Завдання 3
Потренуйся в «мозковому штурмі»:«Назви  всі способи, якими ти міг би вдосконалити олівець, щоб зробити його зручнішим для використання. Пам’ятай, що підходять всі відповіді, якщо їх реально здійснити. Створюй свої ідеї у відповідності з твоїм бажанням».
Завдання 4
Нижче наводиться кілька запитань, на які необхідно відповісти. Зафіксуйте, скільки хвилин витрачається на кожне запитання. Можна або зазначити, на скільки запитань відповідаєте за 3 хвилини, або час відповідей на всі 10 запитань.
«Назвіть якомога більше способів, видів, характеристик:
1. Як може виглядати будівля?
2. Як може гарчати тигр?
3. Як можна відчути холодний вітер?
4. Скількома способами людина може спілкуватися?
5. Як можна відчути кору?
6. Як може пересуватися кінь?
7. Скількома способами можна видавати крик?
8. Скількома способами можна нюхати квіти?
9. Скількома способами можна зробити тісто для піци?
10. Скількома способами може плавати дельфін?»
Завдання 5
Уяви собі надзвичайно довге мовчання. Якби ти був кожним з наступних людей, що б воно тобі нагадало?
Якби я був залізничником.
Якби я був диригентом оркестру.
Якби я була татом.
Якби я був конструктором.
Якби я був на рятувальному плоту в морі.
Якби я був первісною людиною.
Якби я була моєю мамою.
Якби я був космонавтом.
Якщо я є самим собою ».
Завдання 6
Придумай принаймні 30 способів використання звичайної цеглини, окрім будівництва будівель.

Джерело: Аверина И. С., Щебланова Е. И. Вербальный тест творческого мышления «Необычное использование». Пособие для школьных психологов.

Комментариев нет:

Отправить комментарий